Klachten?
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Indien u onverhoopt niet tevreden bent over de door ons geboden service of door ons geleverde producten, laat dit ons dan zo snel mogelijk weten via email [email protected]. Wij zullen uw klacht vervolgens zo spoedig mogelijk in behandeling nemen. Klachten dienen binnen acht dagen na aflevering te worden gemeld. Zichtbare gebreken moeten echter binnen 24 uur na aflevering worden gemeld.
Heeft u vragen over bestellingen, levertijden, retourneringen of andere zaken? Neem contact op via email [email protected]
U vindt ons: kOLKWEG 20-14 - 8243 PN LELYSTAD